MySwissAlps.com
Forum over vakantie in Zwitserland
MySwissAlps.com

Overzicht van onderwerpen » Wandelen »

Reisverhaal Wallis 2011

pagina's: 1 2 | Antwoord toevoegen
15 nov 2011 21:39:59

Nele1977
Nele1977
Hallo beste mensen,

Deze zomer zijn wij voor de eerste maal op vakantie geweest in Wallis.
Het hooggebergte ten top!
Onze eerste daagjes staan reeds online!
Er wordt nog volop gewerkt aan oa : de Buthanbrücke, het Lotschental, bisse torrent neuf, marjellensee, zermatt, .....

Een linkje naar het reisverhaal vind je hieronder...
Als er nieuwe verslagen bijkomen, dan laat ik jullie dat zeker en vast weten!
http://www.neledelva.be/reisverhalen/zwitserland/reisverhalen%20zwitserland.html

Groetjes Nele

--
Mijn website
16 nov 2011 09:34:46

modarno
modarno
Moderator
Schitterend Nele! Dat was een mooie vakantie. Bedankt voor de link!

--
Arno
Moderator MySwissAlps.com
16 nov 2011 12:55:36

veysonnaz
veysonnaz
Hoi Nele,

Hier zijn we ook weer samen te vinden zie ik.... Die Zwitserlandfans zoeken overal hé!
Natuurlijk heb ik weer een keer naar je site gezien!

Tot......straks mischien ....
groetjes,
Suzy
22 nov 2011 10:08:56

thyon
thyon
Hallo Nele,

Altijd en overal dezelfde mensen he.
Nog eens proficiat met je prachtige site, het moet heel veel werk kosten........
Ja en stillaan kunnen wij al terug aftellen naar ons geliefde Wallis en jullie voor Samöens ( sorry als ik het niet goed schrijf).

groetjes en een dikke knuffel @nnette Applause

--
@nnette Zwitserland verslaafd in hart en nieren.
2 dec 2011 17:12:34

-Olga-
-Olga-
Hallo Nele, heb je site met veel plezier bekeken. Voor mij erg bekende plaatjes. Mooi gedaan!!

Applause

--
Olga

Häbets guet!
2 dec 2011 17:14:56

-Olga-
-Olga-
Dag Annette/Thyon,

Begrijp ik het goed en plannen jullie weer een reis naar Zwitserland (Wallis) voor 2012? Wat goed! Het is zo behélpen in andere landen, vind je niet?
(Grapje hoor!)

thyon schreef:
Hallo Nele,
Altijd en overal dezelfde mensen he.
Nog eens proficiat met je prachtige site, het moet heel veel werk kosten........
Ja en stillaan kunnen wij al terug aftellen naar ons geliefde Wallis en jullie voor Samöens ( sorry als ik het niet goed schrijf).
groetjes en een dikke knuffel @nnette Applause

--
Olga

Häbets guet!
28 dec 2011 18:48:58

Nele1977
Nele1977
Hallo,
Bedankt voor de fijne reactie's !
Ondertussen is het fotoverhaal van de Büthanbrücke en de wandeling in het Lötschental ook afgewerkt..

Het linkje :
http://www.neledelva.be/reisverhalen/zwitserland/reisverhalen%20zwitserland.html

Ondertussen werk ik verder aan de volgende dagen!
Vele groetjes,
Nele

--
Mijn website
28 dec 2011 20:22:46

Wandermann
Wandermann
Dag Nele,

Altijd leuk als forumbezoekers hier iets vertellen over of laten zien van wat ze in dat mooie land hebben meegemaakt. Wat heb je een mooie website... complimenten!
Leuk dat er foto's op staan van de Buthan Hängebrücke. Ik zal af en toe eens kijken wat er nog meer op je site te vinden is.

Bedankt

--
Groet - Grüessech - Greetings,

Wandermann
15 jan 2012 01:16:44

Nele1977
Nele1977
Beste mensen,
Ik heb terug wat kunnen verder werken aan ons vakantieverslag!
Deze keer is de Bisse Torrent Neuf toegevoegd.... Een wandeling met drie hangbruggen waar je deze op de terugweg nog eens overmoet!
Het linkje hieronder :
http://www.neledelva.be/reisverhalen/zwitserland/wallis%202011/torrent-neuf.html

Groetjes Nele.

--
Mijn website
15 jan 2012 10:35:13

-Olga-
-Olga-
Geweldig, leuk om te zien. Mooie foto's! En lekker herkenbaar. Die wandeling is inderdaad prachtig, helaas was, toen wij er waren, de laatste hangbrug gesloten. Maar ik kan iedereen zonder hoogtevrees die wandeling aanraden.

Dank voor je verslag, ik heb ervan genoten.

--
Olga

Häbets guet!
22 jan 2012 18:11:32

thyon
thyon
Hallo Olga,

Dat gevoel hebben wij inderdaad, dat het op een ander ons toch niet zogoed bevalt als in WallisCry......... en ik heb het wel gesnapt dat het een grapje was.Toast Laat maar komen , ik ben van het type dat het glas altijd half vol is en niet half leeg. Toast
We waren één keer in Samnaun, en één keer in Alpe d'huez zeker na dit laatste waren we blij het volgend jaar onze neus terug richting Thyon te keren.We horen ondertussen bij de " ouwe trouwe en het meubelair ", maar we voelen er ons zo thuis.
Ons verlof voor deze zomer ligt al vast, en mijn man heeft bij zijn 70 verjaardag een duosprong gekregen met een paragliding....... dus nu moeten we zeker gaan.

Lieve groeten uit een weggestormd Essen.

--
22 jan 2012 21:59:15

-Olga-
-Olga-
Dag Annette,

Echt, ik kan zo goed begrijpen waarom een mens altijd weer terug wil naar Zwitserland. En ik wens jullie alvast veel voorplezier en een heel fijne vakantie. Ik neem aan dat we er nog wel een verslagje van krijgen.

Toch? Met foto's van het paraglidingavontuur van je man?

gewijzigd door -Olga- op 22 jan 2012

--
Olga

Häbets guet!
23 jan 2012 15:39:32

thyon
thyon
Mag je op rekenen Olga..... ik zal mijn best doen. Al heb ik het gevoel dat ik veeeeeeeeel te hard ga staan bibberen als ik hem zie optrekken, dus foto's ??????????? het zal maar de vraag zijn hoe die uit de strijd gaan komen.

--
29 jan 2012 18:21:08

Nele1977
Nele1977
Hallo,
Beetje bij beetje worden de dagverslagen afgewerkt..
'Vandaag' wandelen we in heel fijn gezelschap naar Märjelensee en de Aletschgletsjer!
Het linkje vind je hieronder :
http://www.neledelva.be/reisverhalen/zwitserland/wallis%202011/Marjellensee-Aletschgletsjer.html

Groetjes Nele

--
Mijn website
31 jan 2012 21:47:26

modannika
modannika
Moderator
Dat zijn weer prachtige foto's van een prachtige wandeling, Neele! Bedankt voor de update!

--
Annika
Moderator MySwissAlps.com
2 feb 2012 17:11:44

thyon
thyon
Bedankt Nele dat we in jouw verslagen een rolletje mogen meespelen............. we denken nog dikwijls terug aan die schone tijd............ een vijf sterren dag was het ...........

--
12 feb 2012 11:39:20

Nele1977
Nele1977
Hallo!
Een nieuwe vakantiedag en wel terug eentje om in een kadertje te stoppen!
We doen de afdaling van de Gemmipass...
Het linkje hieronder :
http://www.neledelva.be/reisverhalen/zwitserland/wallis%202011/gemmipas.html

Groetjes Nele

--
Mijn website
13 feb 2012 17:26:06

bertpeters
bertpeters
Schitterend!!!
27 feb 2012 17:08:01

-Olga-
-Olga-
Het heeft even geduurd, maar ik heb het weer gezien hoor! Prachtige foto's (dat vuurwerk!) en een leuk verslag! Dankjewel dat we weer mochten meegenieten.

--
Olga

Häbets guet!
28 feb 2012 19:15:35

Nele1977
Nele1977
Hallo bergliefhebbers!
Dag 11 van onze vakantie in, jawel, 2011 is toegevoegd!
We worden op sleeptouw genomen door Marc en Annette, hier op het forum ook wel bekend als 'Thyon'.
Zij gidsen ons door Val d'Hérens en Val d'Hérémence...

Het linkje hieronder :
http://www.neledelva.be/reisverhalen/zwitserland/wallis%202011/val-d'herens.html

Groetjes Nele

--
Mijn website
pagina's: 1 2 | Antwoord toevoegen
Overzicht van onderwerpen » Wandelen » Reisverhaal Wallis 2011