Over ons | Contact | n%2Fa | n%2Fa
Home Contact Forum Reisverhaal Wallis 2011
MySwissAlps bevat advertenties, commerciële en niet-commerciële links.

Reisverhaal Wallis 2011

Print deze pagina
Dit topic is gesloten. U bent welkom om in te loggen en een nieuw topic te starten.
Nele1977
Nele1977
12 berichten
nieuw lid
15 nov 2011 - 22:39
Hallo beste mensen,

Deze zomer zijn wij voor de eerste maal op vakantie geweest in Wallis.
Het hooggebergte ten top!
Onze eerste daagjes staan reeds online!
Er wordt nog volop gewerkt aan oa : de Buthanbrücke, het Lotschental, bisse torrent neuf, marjellensee, zermatt, .....

Een linkje naar het reisverhaal vind je hieronder...
Als er nieuwe verslagen bijkomen, dan laat ik jullie dat zeker en vast weten!
http://www.neledelva.be/reisverhalen/zwitserland/reisverhalen%20zwitserland.html

Groetjes Nele
Arno
Arno
15893 berichten
expert &
moderator
16 nov 2011 - 10:34
Schitterend Nele! Dat was een mooie vakantie. Bedankt voor de link!
veysonnaz
veysonnaz
1 bericht
nieuw lid
16 nov 2011 - 13:55
Hoi Nele, :-)

Hier zijn we ook weer samen te vinden zie ik.... :-) Die Zwitserlandfans zoeken overal hé!
Natuurlijk heb ik weer een keer naar je site gezien!

Tot......straks mischien ....
groetjes,
Suzy
Ettenna
Ettenna
169 berichten
actief lid
22 nov 2011 - 11:08
Hallo Nele,

Altijd en overal dezelfde mensen he.
Nog eens proficiat met je prachtige site, het moet heel veel werk kosten........
Ja en stillaan kunnen wij al terug aftellen naar ons geliefde Wallis en jullie voor Samöens ( sorry als ik het niet goed schrijf).

groetjes en een dikke knuffel @nnette
Olga
Olga
496 berichten
kenner
2 dec 2011 - 18:12
Hallo Nele, heb je site met veel plezier bekeken. Voor mij erg bekende plaatjes. Mooi gedaan!!
Olga
Olga
496 berichten
kenner
2 dec 2011 - 18:14
Dag Annette/Thyon,

Begrijp ik het goed en plannen jullie weer een reis naar Zwitserland (Wallis) voor 2012? Wat goed! Het is zo behélpen in andere landen, vind je niet?
(Grapje hoor!)

;-)

thyon zei: Hallo Nele,
Altijd en overal dezelfde mensen he.
Nog eens proficiat met je prachtige site, het moet heel veel werk kosten........
Ja en stillaan kunnen wij al terug aftellen naar ons geliefde Wallis en jullie voor Samöens ( sorry als ik het niet goed schrijf).
groetjes en een dikke knuffel @nnette
Nele1977
Nele1977
12 berichten
nieuw lid
28 dec 2011 - 19:48
Hallo,
Bedankt voor de fijne reactie's !
Ondertussen is het fotoverhaal van de Büthanbrücke en de wandeling in het Lötschental ook afgewerkt..

Het linkje :
http://www.neledelva.be/reisverhalen/zwitserland/reisverhalen%20zwitserland.html

Ondertussen werk ik verder aan de volgende dagen!
Vele groetjes,
Nele
Wandermann
Wandermann
302 berichten
kenner
28 dec 2011 - 21:22
Dag Nele,

Altijd leuk als forumbezoekers hier iets vertellen over of laten zien van wat ze in dat mooie land hebben meegemaakt. Wat heb je een mooie website... complimenten!
Leuk dat er foto's op staan van de Buthan Hängebrücke. Ik zal af en toe eens kijken wat er nog meer op je site te vinden is.

Bedankt
Nele1977
Nele1977
12 berichten
nieuw lid
15 jan 2012 - 2:16
Beste mensen,
Ik heb terug wat kunnen verder werken aan ons vakantieverslag!
Deze keer is de Bisse Torrent Neuf toegevoegd.... Een wandeling met drie hangbruggen waar je deze op de terugweg nog eens overmoet!
Het linkje hieronder :
http://www.neledelva.be/reisverhalen/zwitserland/wallis%202011/torrent-neuf.html

Groetjes Nele.

Olga
Olga
496 berichten
kenner
15 jan 2012 - 11:35
Geweldig, leuk om te zien. Mooie foto's! En lekker herkenbaar. Die wandeling is inderdaad prachtig, helaas was, toen wij er waren, de laatste hangbrug gesloten. Maar ik kan iedereen zonder hoogtevrees die wandeling aanraden.

Dank voor je verslag, ik heb ervan genoten.
Ettenna
Ettenna
169 berichten
actief lid
22 jan 2012 - 19:11
Hallo Olga,

Dat gevoel hebben wij inderdaad, dat het op een ander ons toch niet zogoed bevalt als in Wallis......... en ik heb het wel gesnapt dat het een grapje was. Laat maar komen , ik ben van het type dat het glas altijd half vol is en niet half leeg.
We waren één keer in Samnaun, en één keer in Alpe d'huez zeker na dit laatste waren we blij het volgend jaar onze neus terug richting Thyon te keren.We horen ondertussen bij de " ouwe trouwe en het meubelair ", maar we voelen er ons zo thuis.
Ons verlof voor deze zomer ligt al vast, en mijn man heeft bij zijn 70 verjaardag een duosprong gekregen met een paragliding....... dus nu moeten we zeker gaan.

Lieve groeten uit een weggestormd Essen.
Olga
Olga
496 berichten
kenner
22 jan 2012 - 22:59
Dag Annette,

Echt, ik kan zo goed begrijpen waarom een mens altijd weer terug wil naar Zwitserland. En ik wens jullie alvast veel voorplezier en een heel fijne vakantie. Ik neem aan dat we er nog wel een verslagje van krijgen.

Toch? Met foto's van het paraglidingavontuur van je man?

:-)
Ettenna
Ettenna
169 berichten
actief lid
23 jan 2012 - 16:39
Mag je op rekenen Olga..... ik zal mijn best doen. Al heb ik het gevoel dat ik veeeeeeeeel te hard ga staan bibberen als ik hem zie optrekken, dus foto's ??????????? het zal maar de vraag zijn hoe die uit de strijd gaan komen.
Nele1977
Nele1977
12 berichten
nieuw lid
29 jan 2012 - 19:21
Hallo,
Beetje bij beetje worden de dagverslagen afgewerkt..
'Vandaag' wandelen we in heel fijn gezelschap naar Märjelensee en de Aletschgletsjer!
Het linkje vind je hieronder :
http://www.neledelva.be/reisverhalen/zwitserland/wallis%202011/Marjellensee-Aletschgletsjer.html

Groetjes Nele
Annika
Annika
7184 berichten
expert &
moderator
31 jan 2012 - 22:47
Dat zijn weer prachtige foto's van een prachtige wandeling, Neele! Bedankt voor de update!
Ettenna
Ettenna
169 berichten
actief lid
2 feb 2012 - 18:11
Bedankt Nele dat we in jouw verslagen een rolletje mogen meespelen............. we denken nog dikwijls terug aan die schone tijd............ een vijf sterren dag was het ...........
Nele1977
Nele1977
12 berichten
nieuw lid
12 feb 2012 - 12:39
Hallo!
Een nieuwe vakantiedag en wel terug eentje om in een kadertje te stoppen!
We doen de afdaling van de Gemmipass...
Het linkje hieronder :
http://www.neledelva.be/reisverhalen/zwitserland/wallis%202011/gemmipas.html

Groetjes Nele
bertpeters
bertpeters
28 berichten
actief lid
13 feb 2012 - 18:26
Schitterend!!!
Olga
Olga
496 berichten
kenner
27 feb 2012 - 18:08
Het heeft even geduurd, maar ik heb het weer gezien hoor! Prachtige foto's (dat vuurwerk!) en een leuk verslag! Dankjewel dat we weer mochten meegenieten.
Nele1977
Nele1977
12 berichten
nieuw lid
28 feb 2012 - 20:15
Hallo bergliefhebbers!
Dag 11 van onze vakantie in, jawel, 2011 is toegevoegd!
We worden op sleeptouw genomen door Marc en Annette, hier op het forum ook wel bekend als 'Thyon'.
Zij gidsen ons door Val d'Hérens en Val d'Hérémence...

Het linkje hieronder :
http://www.neledelva.be/reisverhalen/zwitserland/wallis%202011/val-d'herens.html

Groetjes Nele
Ettenna
Ettenna
169 berichten
actief lid
28 feb 2012 - 20:46
Lieve Nele,

We hebben met veel plezier jullie rondgegids door " ons " dal. Jullie waren zulke dankbare en aangenaam gezelschap. Wees gerust als de kans zich nog voordoet , doen we het opslag terug.
Bedankt dat we al enkele keren jullie wandelmatekes mochten zijn, en om ons te vernoemen in je prachtige reportages. We wachten vol ongeduld op het verslag van morgen vanuit Zermatt. Een verlof is altijd veel te vlug voorbij toch ? maar we tellen al af, Februari is ook al schuppens dus nog vier maanden geduld.
Nele1977
Nele1977
12 berichten
nieuw lid
12 mrt 2012 - 21:40
Hallo,
Bedankt voor de commentaren!
Inmiddels heb ik een TOP-DAG kunnen toevoegen aan ons reisverhaal..
Benieuwd? We gaan naar Zermatt en staan oog in oog met de Matterhorn!
Het linkje hieronder :
http://www.neledelva.be/reisverhalen/zwitserland/wallis%202011/zermatt-matterhorn-deel1.html

Groetjes Nele
Ettenna
Ettenna
169 berichten
actief lid
18 mrt 2012 - 14:55
Hallo Nele,

Ook deze twee verslagen zijn tip top zoals we het van je gewend zijn.
Zermatt voor de ene kitsch voor de andere het nec plus utra........

We tellen al goed af he.........

Lieve groetjes
Nele1977
Nele1977
12 berichten
nieuw lid
6 apr 2012 - 19:28
Hallo,
Eindelijk staan ook mijn laatste verslagen van onze vakantie verleden jaar online!
Het betreft een regendagje, de Grand Saint Bernard en het afscheid...
Oef zou ik zeggen, kan ik eindelijk beginnen aan het plannen en uitzoeken voor onze vakantie binnen enkele maandjes...

Het linkje voor de allerlaatste dagen:
http://www.neledelva.be/reisverhalen/zwitserland/wallis%202011/regendag.html

Groetjes Nele
Ettenna
Ettenna
169 berichten
actief lid
6 apr 2012 - 19:51
Lieve Nele,
We kunnen het niet genoeg herhalen, je foto's en reportages zijn prachtig........ we verlangen iedere keer weer meer en meer naar Juli........... een heel fijne tijd gewenst in jullie volgend verlof en wie weet ??????
Verwijderde gebruiker
Verwijderde gebruiker
0 berichten
nieuw lid
24 jun 2012 - 17:24
Wat een mooi reisverslag en wat een prachtige fotoś. Ik ben meerdere keren in Berner Oberland geweest, heb ook de Beatus höllen bezocht en ben op de Junkfraujoch geweest. Prachtige ervaringen om nooit meer te vergeten! Wat fijn als je er dan ook nog zo n prachtig verslag van kunt maken op de computer. Dat lukt mij niet :-)
Veel plezier alvast voor jullie volgende vakantie. Ik ga over ruim een week een weekje naar mijn zoon in Thun.

Groetjes,

Elly

ZO WERKT REIZEN IN ZWITSERLAND

Alles wat u moet weten over reizen per trein, bus of auto in Zwitserland.

Meer

WAAR OVERNACHTEN?

Onze favoriete hotels en andere accommodatie vindt u hier.

Meer

Wie is MySwissAlps.com?
Wij zijn enthousiaste toeristen en Zwitsers. We geven al sinds 2002 tips over de voorbereiding van een vakantie in Zwitserland.
Meer over onsOnze nieuwsbrief

© MySwissAlps.com 2002-2023